Yeni bir kayıt ekleme işlemi nasıl yapılır?
Tarih
18/02/2014 17:24
Konu Sahibi
cyberwars
Yorumlar
12
Okunma
2539
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 5/5 - 1 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 5/5 - 1 oy



cyberwars
Üye
Kullanici Avatari
Üye
15
5
18/02/2014
0
24/05/2014,23:09
Çözüldü 
Aylardır abartmıyorum Forumlarda arıyorum bir ton ornek var hiç biri olmuyor hep hata alıyorum hep hata alıyorum tek istediğim kaydol formu oluşturucam adam gelcek kaydolcak
sonra o kaydoldugu ID şifre ile giriş yapacak yardım edın lutfen oyle bır dua okurum kı cenneti garantılersınız
Cevapla


simendifer

Kullanici Avatari
Onursal
E.... Ç....
869
30/10/2008
319
Çankırı
Ofis 2010 32 Bit
06/12/2016,22:00
sevgili kardeşim bir defa konu başlıgın yanlış bu şekilde yazarsan sana kimse yardımcı olmaz daha nazik ve anlaşılır örnek ekleyerek konu açın
İŞTE HAYAT DENEN ŞEY BU KADAR KISADIR.. 
Doğumda, EZAN Okunur, NAMAZ Kılınmaz  ÖLÜMDE,NAMAZ Kılınır EZAN Okunmaz.
Doğumda okunan EZAN, Ölümde Kılınacak NAMAZ İçindir 
Cevapla


cyberwars
Üye
Kullanici Avatari
Üye
15
5
18/02/2014
0
24/05/2014,23:09
Özür dilerim ama çaresizliğimi anlayın aylardır arıorum ve 1 haftadan kısa surem kaldı telaşlıyım yardım edın lütfen yalvarıyom
Cevapla


cyberwars
Üye
Kullanici Avatari
Üye
15
5
18/02/2014
0
24/05/2014,23:09
Yardım Edecek yokmu abiler yaw Lütfen Acıyın barı off
Cevapla


simendifer

Kullanici Avatari
Onursal
E.... Ç....
869
30/10/2008
319
Çankırı
Ofis 2010 32 Bit
06/12/2016,22:00
bu yapmak istediğin örneginizi ekleyiniz
benim anladıgım web sitesi gibi mi
daha açıklayıcı bilgi veriniz lütfen
İŞTE HAYAT DENEN ŞEY BU KADAR KISADIR.. 
Doğumda, EZAN Okunur, NAMAZ Kılınmaz  ÖLÜMDE,NAMAZ Kılınır EZAN Okunmaz.
Doğumda okunan EZAN, Ölümde Kılınacak NAMAZ İçindir 
Cevapla


cyberwars
Üye
Kullanici Avatari
Üye
15
5
18/02/2014
0
24/05/2014,23:09
Abicim Hemen İzah Edeyim Bak Şimdi Giriş Formu olacak onun altında kaydol ve giriş butonu var adam kaydol butonuna tıklayınca başka form açılıyor ordda kaydoluyor bıldıgın ardından gırış yap dıor ve kaydoldugu bılgılerı gırıp ana formu açıyor
Cevapla







Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  Program Ayaları Kayıt Etme + Güncelleme Acil Yardım Mettleshade 5 143 02/10/2016, 23:44 alpeki99
Çözüldü Vb.net Webbrowser Yeni Pencere Problemi Sherlock.Holmes 9 1.617 04/12/2015, 19:09 Sherlock.Holmes
Çözüldü Foreign Key ve Relationship Problemi (Ana ve Yavru Tablo Kayıt silme) umutakkaya 3 2.253 15/08/2014, 18:04 umutakkaya
Çözüldü komut nesnesi.ExecuteNonQuery() hata veriyor silme işlemi gerçekleşmiyor mtaser 3 2.021 19/06/2014, 09:58 mtaser
Çözüldü Vb.Net ile access veri tabanina resim ekleme ve resim görüntüleme umutakkaya 6 2.496 18/06/2014, 11:45 umutakkaya


Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status
© Desing by XSTYLED| Develops by ozanakkaya