Skip to main content

AccessTr.neT


Personeli Seçince Uyarı Yazısı Çıkması

Personeli Seçince Uyarı Yazısı Çıkması

Çözüldü #4
merhaba sayın mesut58580,

Alıntı:...bir açıklama var ise formda gözükmesini istiyorum....

ve

Alıntı:...Uyarı yada Açıklama Metni Yazdırmak İstiyorum....

diye belirtmişsiniz.bu bahsini yaptığınız AÇIKLAMA bilgisi ayrı bir yerden mi alınmak istenmekte yoksa mevcut bulunan bir tabloda yer alan bir alandan mı? ayrıca,sabit mi yoksa değişken bilgi girişleri mi? Demek istediğim şu;açıklama alanının da dahil olduğu bir tablo mu söz konusu yoksa harici bir bilgi girişi mi olacak? Bir de,bu açıklama bilgileri ne sıklıkla ve nasıl bir anlamda kullanılmakta?...Açıklama bilgisi,günü birlik girilen bir bilgi mi yoksa personele özgü özel bir açıklama mı? Öncelikle bu açıklama bilgisinin mahiyetini ve içeriğini belirtmelisiniz.

Uyarı vermenin çeşitli şekilleri mevcut.mesela;form üzerinde yanar söner şekilde açıklama bilgisine dikkat çekilebilir.ya da,bir mesaj box kullanarak bu bilgi görüntüye getirilebilir.

bu hususlara bir açıklık getirebilir misiniz lütfen.evet,sonuçta elbette ki anlaşılan o ki,personele ait yazılmış herhangi bir not söz konusu ise bu notun bir şekilde bilgi girişi yapan kişiye o bilgiyi göstermesini istiyorsunuz.buraya kadar tamam.sadece,bu açıklama bilgisi nerede mevcut,bunu belirtebilir misiniz.

örneğinizi eklerken,2003 olarak da ekleyebilir misiniz lütfen.teşekkürler.

iyi çalışmalar,
saygılar.
Herkes, kendisinin AR-GE'cisidir...


Konulara eklenen Uygulama içeriğine yönelik Tavsiyeler
Alt Form Denetim Değerlerine ulaşma ve Alt Form Güncelleme
Kapatırken Düzenle (Compact On Close) Seçeneğinin İşaretlenmesi Hakkında
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Personeli Seçince Uyarı Yazısı Çıkması - Yazar: atoz112 - 28/03/2014, 22:12
Task