Skip to main content

AccessTr.neT


EXCEL SIRALA VE FİLTRE UYGULA ARAYÜZÜ

EXCEL SIRALA VE FİLTRE UYGULA ARAYÜZÜ

Çözüldü #6
Evet haklısınız mantık hatası yapmışım. Doğrusu şöyle olacak

Tarih|Yer|Açıklama|Not alanlarında arama yapılacak. Daha çok "Yer" ve "Açıklama" alanlarını kullanacağım. Siz mantıksız gördüğünüz yerleri düzeltirsiniz dilerseniz bir plan yapayım.

"TARİH" alanı için 1 listbox
"YER" alanı için 1 listbox
"AÇIKLAMA" ve "NOT" alanları için galiba listbox olmaz çünkü listede il adları veya tarihler gibi altalta sıralanacak bilgiler yok burasını size bırakıyorum.

"YER" alanından "ADANA" seçildiğinde bu ile ait "AÇIKLAMA" alanındaki satırlarda 2 veya 3 kriterli arama yapmak istiyorum. Örnek olarak;

ADANA>AÇIKLAMA

1. Kriter: Tarihi binalar textbox
2. Kriter: Barajlar textbox
3. Kriter: Kapalı spor salonu textbox

>ARA

Listview görünümde adana iline ait açıklama alanında bulunan satırlardaki bilgiler 3 kriter üzerinden isabet edenler listelenmiştir, bu görüntülerin olduğu klasörlere linke tıklayarak gitmeliyim hepsi bu!
Not: 9 sütun olduğundan arama sonucunda tüm sütunların listview'da listelenmesi gerek çünkü; hangi sıra numarasında, hangi tarihte, nerede, hangi ilde, hangi bilgiler, hangi notlar düşülerek listelenmiş göreyim
Son Düzenleme: 31/07/2013, 14:42, Düzenleyen: dragotreis.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: EXCEL SIRALA VE FİLTRE UYGULA ARAYÜZÜ - Yazar: dragotreis - 31/07/2013, 13:02
Task