Skip to main content

AccessTr.neT


Sorgu ve Rapor Tasarımı Nasıl Yapılır?

Sorgu ve Rapor Tasarımı Nasıl Yapılır?

Çözüldü #4
1_Kredi Türüne Göre Aylık, 1_Kredi Türüne Göre Günlük ve 1_Kredi Türüne Göre Yıllık isimlerinde üç adet rapor var. "kredi bölümünde ise 3 tane rapor var. günlük aylık ve yıllık." derken bu raporlardan bahsediyorsanız, kayıt kaynağındaki sorgulara "KREDI_2_Firma Bazında Ödeme Durumları_A" sorgusundaki gibi ölçüt eklemelisin ve "4_KREDİ ikitarih" formuna bu raporları açtıracak buton eklemelisin.


Like olayına gelecek olursak, formda Alınan Firma açılan kutusu boş olduğunda raporda tüm firmaları görebilmen için "Alındığı Firma" alanının ölçütündeki

[Formlar]![4_KREDİ ikitarih]![ALINAN FİRMA]

kodunu aşağıdaki ile değiştirdik.

Like "*" & [Formlar]![4_KREDİ ikitarih]![ALINAN FİRMA] & "*"

Bu şekilde açılan kutu boş olsa bile tüm firmaları gösterir. Eğer like deyimini eklemezsen açılan kutu boş olduğunda raporda boş görünür, rapor alabilmen için açılan kutuya veri girmen gerekir.

Eğer yapamazsan ve bahsettiğin mevzu yukarıda anlattığım gibi ise örneğini düzenleyip gönderirim. Öğrenmek için biraz üzerinde uğraş.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Sorgu ve Rapor Tasarımı Nasıl Yapılır? - Yazar: ozanakkaya - 02/11/2012, 02:46
Task