Skip to main content

AccessTr.neT


Word`e Göndermek mi Adres Mektup Birleştirme mi?

Word`e Göndermek mi Adres Mektup Birleştirme mi?

#16
Access içinde yazınızı dizayn edip müşterilerinizin adında PDF dosyasını otomatik oluşturmaktır. Bu konunun dışında bir mesele olduğu için biz Adres Mektup birleştirme yöntemi ile nasıl yapılması gerektiğinden bahsedelim.

Bu konunun iki yolu var.
1. Yazınızı hazırlarsınız ve word ile Adres Mektup Birleştirme İşleminizi Yaparsınız. Ve Word içinden PDF olarak sakla seçeneği ile saklarsınız. Fakat her müşterinize ait sayfanızı tek tek ayırmalısınız.
2. Yazınızı hazırlarsınız ve word ile Adres Mektup Birleştirme İşleminizi Yaparsınız. Ve Word içinden PDF olarak sakla seçeneği ile tüm belgenizi saklarsınız. Fakat her müşterinize ait sayfaları ayırmak için tamamen ücretsiz bir yazılım olan PDF Split And Merge programını indirerek PDF belgenizi sayfalara bölebilirsiniz.
Bu programla PDF belgeleriniz sayfalarına ayırabilirsiniz yada birden fazla PDF dökümanı tek bir PDF dökümanı haline getirebilirsiniz.
Kolay Gelsin.
komşuda dülger mi var geliyor keser sesi,
ustalar konuşunca çıraklar keser sesi.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: Word`e Göndermek mi Adres Mektup Birleştirme mi? - Yazar: Kur@l - 15/11/2012, 21:08