eklemiş olduğum Excel dosyasında iki sayfa var birincisinde verilerin oldugu yer ikincisinde de raporun cıktısının şekli ?
sorum şu dış veri al yaparak Excel deki verileri Access e cekiyorum ama raporlamayı yapıtramıyorum
Tarihini cekip cıktısını almak istiyorum naıl yapabilirim acaba ? bilgi yada yardım edebilirmisiniz
Excel Rapor Oluşturma
Bu Konudaki Yorumlar |
Excel Rapor Oluşturma - Yazar: YuNuSEmReN - 25/03/2014, 15:34
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: ozanakkaya - 26/03/2014, 00:20
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: YuNuSEmReN - 26/03/2014, 09:50
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: YuNuSEmReN - 27/03/2014, 15:00
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: ozanakkaya - 27/03/2014, 22:21
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: YuNuSEmReN - 28/03/2014, 09:37
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: ozanakkaya - 29/03/2014, 04:32
Cvp: Excel Rapor Oluşturma - Yazar: YuNuSEmReN - 29/03/2014, 11:28
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi