Merhaba hocalarım,
Bana değişik değişik listeler çok lazım oluyor,
bütün personellerimin bilgilerinin olduğu bir tablom var,
hazırladığım tablo üzerinde önce oluşturmak istedigim alanları seçmek,
daha sonra filitrelemek istedigim alanı seçip,
o alanda filitre yapmak istiyorum,
örneyin: alan seç listesinden= isimler, ünvanlar ve Derece, kademeyi seçipte oluştur dediğimde, liste de bu alanlar oluşacak,
daha sonra filitrelemek istedigim alanı seçip, Aranacak metin kutusuna ne yazarsam
o istediklerim listelenecek,
son olarak EXCELLE GÖNDER ile excele göndermek istiyorum.
İlgilenecek hocalarıma şimdiden çok teşekkürlerimi sunarım.
Liste oluştur excele gönder
Bu Konudaki Yorumlar |
Liste oluştur excele gönder - Yazar: yaprak2014 - 21/01/2014, 22:51
Cvp: Liste oluştur excele gönder - Yazar: direnist - 22/01/2014, 01:25
Cvp: Liste oluştur excele gönder - Yazar: yaprak2014 - 23/01/2014, 00:32
Cvp: Liste oluştur excele gönder - Yazar: direnist - 24/01/2014, 01:45
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi