Skip to main content

AccessTr.neT


Raporda Alt bilgisinin Doldurulması

Raporda Alt bilgisinin Doldurulması

Çözüldü #1
Merhaba arkdaşlar;
Ekte belirtmiş olduğum çalışmamda raporda "Rapor Altbilgisi" bölümünde bulunan boşlukları raporda bulunan Ayrıntı bölümündeki verilere göre nasıl doldurabilirim?
Örnek;
Çalışma Şekli bölümünden seçilmiş olan "Tam Gün Çalıştı" seçildiğinde bir aylık süreçte veya raporlama aralığındaki bütün tam gün çalıştı olanları aşağıda ilgili bölüme saymayı sağlayacak.
Çalışma Şekli bölümündeki ilgili diğer bilgiler seçildikçe aşağıda ilgili yerlerde sayılacak veya toplanacaktır.

İlginize şimdiden teşekkür ederim.
.rar PERSONEL BORDRO.rar (Dosya Boyutu: 157,95 KB | İndirme Sayısı: 12)
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Raporda Alt bilgisinin Doldurulması - Yazar: Aykay - 08/06/2009, 13:06
Task