Sayın Hocalarım; EK'teki örneği başka birisi yapmış. Liste kutusundan seçtiğin alanlarla ilgili rapor oluşturuyor. Ben bunu farklı bir şekilde kullanmak istiyorum. Liste kutusunda seçtiğim alanlarla ilgili yeni bir tablo oluşturmak ve o alanlardaki verileri oraya aktarmak bu olursa daha güzel olur. Eğer bu olmazsa Liste kutusundan seçtiğim alanlarla ilgili verileri Excelle aktarmak istiyorum. Bununla ilgili yardımlarınızı bekliyorum.
Tabloya aktarmak
Bu Konudaki Yorumlar |
Tabloya aktarmak - Yazar: idrisy - 06/08/2012, 02:05
Cvp: Tabloya aktarmak - Yazar: iscinar - 07/08/2012, 14:59
Cvp: Tabloya aktarmak - Yazar: idrisy - 08/08/2012, 02:00
Cvp: Tabloya aktarmak - Yazar: iscinar - 08/08/2012, 02:50
Cvp: Tabloya aktarmak - Yazar: idrisy - 09/08/2012, 00:20
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi