Konu Araçları | Seçenekler: | Gösterim Stili
Tarih
24/02/2014 10:09
Konu Sahibi
kenan827
Yorumlar
9
Okunma
1646
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

kenan827

Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
288
28/02/2013
0
İstanbul
-
07/07/2016,21:28
Çözüldü 
Arkadaşlar ekli dosyamda hızlı satış formundaki KDV ornanını yazdığımız zaman hiçbir işlem yapmiyor. İkinci husus ise ekstralarda KDV yi ayrı göstermiyor.
Bu konularda yardımlarınızı bekliyorum.

Kullanıcı adı: Ali
Şifre : 123


Cevapla

simendifer


Kullanici Avatari
Altın Üye
E.... Ç....
898
30/10/2008
324
Çankırı
emekli
Ofis 2007
Bugün,21:24
Çözüldü 
inceleyiniz
KDV metin kutusuna deger giremessiniz
hızlı satış ve satış formlarında ürünü sectikten sonra visual basic kodlarında işlem yapar kdv oranını %18 olarak matematiksel işlemle yazdırılıyor eger siz başka deger girecekseniz tavsiyem KDV oranını belirleyecek tablo sorgu ve form yapıp KDV metin kutusunuda açılır kutu yapıp degeri ordan getirtebilirsiniz
Ek Dosyalar
Cari.rar


Cevapla

kenan827

Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
288
28/02/2013
0
İstanbul
-
07/07/2016,21:28
Çözüldü 
Çok teşekkürler hocam. Hocam kodlardan anlamıyorum. Eklediğiniz %18 KDV olarak kullanacağım.
Hocam ikinci bir sorunum var Hızlı satış formundaki ürün adı Comboboxuna stok dışı ürün giremiyorum. Benim istediğim Stokta olmayan bir ürünü da kabul etsin. Bu ürün stokta yok hata mesajı vermesin. Excele göre Combobox diyorum accesste ismi değişik olabilir. Saygılar.


Cevapla

C*e*l*o*y*c*e

Celosoft Yazılım
Kullanici Avatari
Uzman
M.... B....
2.993
29/10/2008
927
Ankara
Celosoft Yazılım
Ofis 2010 32 Bit
Bugün,23:03
Çözüldü 
Resimdeki gibi alanları hayır yapın deneyin

resim


Cevapla

kenan827

Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
288
28/02/2013
0
İstanbul
-
07/07/2016,21:28
Çözüldü 
Hocam dediğinizi yaptım veri girişine izin veriyor. Adedi, satış fiyatını girmemize izin veriyor. Ancak toplam tutar boş kalıyor. Yani adeti satış fiyatı ile çarparak toplam tutarda göstermiyor.


Cevapla

mehmetdemiral

.
Kullanici Avatari
Uzman
M.... D....
4.767
30/10/2008
Samsun
Öğretmen
Ofis 2013 32 Bit
30/09/2017,01:57
Çözüldü 
Mantıklı olarak düşünürseniz kdv oranları stok kartlarının tanımları arasında olmalıdır. Yani bir ürün kartı açılırken normalde şu alt değerler açılmalıdır:
1- Ürün id no (otomatik sayı)
2- Ürün kodu veya barkod
3- Ürün adı veya açıklaması
4- Varsa ürün grubu id değeri(ürün grupları id'si ile ilişkili)
5- Ürünün kdv oranı

Bu şekilde yapılırsa bir ürün grubu seçilir, o ürün grubundaki ürünler filtrelenir, ürün kodu seçilir böylece ürünün açıklaması ve kdv oranı otomatik olarak gelir. Bu işlem kodla yapıldığından alana gelen değer değiştirilebilir olacaktır ama normalde böyle bir şey olmamalıdır. Eğer bir ürün için kdv değerleri birkaç farklı değerde oluyorsa -ki bu durum genelde kooperatiflere verilen özel kdv değerli ürünlerde, leasing faturalarında, kalkınmada öncelikli kapsamdaki yerlerde veya özel teknopark tarzı yerlerde, fuarlarda falan olur- bu durumda aynı ürün için farklı kdv değerlerini çağrıştıracak kodlarla birden çok ürün kartı açılır. Mesela bir kapı kartı açalım, kodu Özl_Clk_Kapi001 olsun, %1 kdv olan bir fatura kesilecekse o zaman aynı kod kopyalanarak Özl_Clk_Kapi001_K1 şeklinde başka bir ürün kodu açılabilir. Bu yöntem doğru olan yöntemdir, öyle elle kdv girilmeye kalkılırsa yanlış girişler olacaktır.


İnadına, ille de Accesstr.net...
Cevapla


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
Çözüldü Açılır Kutudaki Değeri Alma Sorunu derzulya 5 243 11/07/2017, 16:08 derzulya
Çözüldü Sorguda Detay Ve Sonuçların Rapora Alt Bilgi Olarak Aktarılması Sorunu cemre1970 4 253 09/06/2017, 08:23 cemre1970
Çözüldü Access Den Excel Çıktısı Alma Sorunu estapan 13 955 30/05/2017, 14:12 atoz112
Çözüldü Access Formda Numlock Sorunu cagatay1234 6 449 30/05/2017, 10:28 cagatay1234
Çözüldü Buton Ve Msgbox Sorunu onurgs59 9 579 25/05/2017, 20:42 atoz112

Türkçe Çeviri: MCTR, Yazılım: MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.
Forum use Krzysztof "Supryk" Supryczynski addons.