kayıt arama formu
Tarih
24/05/2011 14:40
Konu Sahibi
DervisBey
Yorumlar
10
Okunma
2113
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
DervisBey
BELA
Kullanici Avatari
Aktif Üye
43
05/04/2011
0
Diyarbakır
Ofis 2003
02/06/2011,18:51
Çözüldü 
sayın hocların bi türlü yapamadım uğraştım durdum olmadı nasıl yapılacağını çok merak ediyom

ben yeni bi form oluşturucam (hastalar tablosu) ve kayıt arıyıcam ama a,b,c...her harf için bir buton olmasını ve butona bastığımda kayıtların bi liste içinde gözükmesini yapamadım bu yüzden siz değerli hoacalarıma soruyum dedim Img-grin

nasıl yapılır bi anlatırmısınız çünkü öğrenmek istiyom

kullanıcı ad=bilişim
şifre=123


Ek Dosyalar
.rar   Hasta Takip.rar (Dosya Boyutu: 175,79 KB / İndirme Sayısı: 13)
follow me
Cevapla

DervisBey
BELA
Kullanici Avatari
Aktif Üye
43
05/04/2011
0
Diyarbakır
Ofis 2003
02/06/2011,18:51
Çözüldü 
Sponsor Reklam
bu arada başlığı yanlış yazdım kayıt arama formu olucaktı özür dilerim Img-grin
follow me
Cevapla

Hayri16
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
1.010
12/11/2009
294
Bursa
Ofis 2007
22/12/2015,15:41
Çözüldü 
Sayın Dervis Bey;
İsteğinizle ilgili ejte küçük bir tasarım yaptım. Form1 i inceleyiniz. Ve olup olmadığı konusunda lütfen geri dönüş yapın. Kolay gelsin.


Ek Dosyalar
.rar   Hasta Takip-Hayri16.rar (Dosya Boyutu: 180,57 KB / İndirme Sayısı: 40)
Hayri16, 12-11-2009 tarihinden beri AccessTr.neT üyesidir.
Cevapla

Fena
Üye
Kullanici Avatari
Üye
1
0
24/05/2011
0
Diyarbakır
Ofis 2003
29/05/2011,13:43
Çözüldü 
Sponsor Reklam
....paylaşım için thanx enmeqine saqLik
Cevapla

Hayri16
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
1.010
12/11/2009
294
Bursa
Ofis 2007
22/12/2015,15:41
Çözüldü 
Bence de çok güzel olur. Ama artık orasını siz yaparsınız diye düşündüm. Çünkü sorunuzda şöyle demişsiniz.
(24/05/2011, 14:40)DervisBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nasıl yapılır bi anlatırmısınız çünkü öğrenmek istiyom


Gelelim ikinci konuya forumda 2 ayrı isimde( belki de daha fazla) dolaşıyorsunuz. Bu da forum kurallarına aykırı bir durumdur.
Kolay gelsin.

Hayri16, 12-11-2009 tarihinden beri AccessTr.neT üyesidir.
Cevapla

DervisBey
BELA
Kullanici Avatari
Aktif Üye
43
05/04/2011
0
Diyarbakır
Ofis 2003
02/06/2011,18:51
Çözüldü 
Sponsor Reklam
(24/05/2011, 15:38)Hayri16 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bence de çok güzel olur. Ama artık orasını siz yaparsınız diye düşündüm. Çünkü sorunuzda şöyle demişsiniz.
(24/05/2011, 14:40)DervisBey Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nasıl yapılır bi anlatırmısınız çünkü öğrenmek istiyom

Gelelim ikinci konuya forumda 2 ayrı isimde( belki de daha fazla) dolaşıyorsunuz. Bu da forum kurallarına aykırı bir durumdur.
Kolay gelsin.



usta biz şuan atölyedeyiz başka birinin bilgisayarından yorum yaptım özür Img-grin

follow me
Cevapla


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  Araç Takip kayıt sorunu IceMan7 10 586 18/05/2017, 19:12 ozanakkaya
  Tabloda Kayıt Yoksa Formu Açma barcins 3 106 16/05/2017, 11:20 barcins
  Formdan Tabloya Kayıt Butonu Ismail Kalan 7 149 14/05/2017, 12:21 atoz112
Photo Arama Kutusu Hakkında Yardım AloneX 6 128 05/05/2017, 13:52 AloneX
  Tekrarlanan Kayıt Ve Ortalama Sorunu ALTANs 2 101 26/04/2017, 12:06 ALTANs


Türkçe Çeviri: MCTR, Yazılım: MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status