Konu Araçları | Seçenekler: | Gösterim Stili
Tarih
30/10/2008 00:28
Konu Sahibi
£l!F
Yorumlar
17
Okunma
12563
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
Konu Kapalı
Kullanici Avatari

£l!F

Hesap Aktif Değil
Aktivasyon Bekleyen
 27
 35
 9
 30/10/2008
 -
 
 -
 14/09/2009,12:57
Çözüldü 
slm...
access ten bi sorum olcaktı formu nasıl şifreleye bilirim.!!!!!



Kullanici Avatari

cuneyt

Aktif Üye
Aktif Üye
CÜ.... AY....
 44
 321
 23
 29/10/2008
91
 İstanbul
 muhasebe
 Ofis 2016 64 Bit
 06/09/2018,10:36
Çözüldü 
şöyle bişi yapabilirsiniz;

Dim sifre
sifre = InputBox(vbcritial, "LÜTFEN YÖNETİCİ KODUNUZU GİRİNİZ")
If sifre <> "123" Then 'buraya belirlediğin şifreyi yazarsın
MsgBox "Yetkisiz Kullanıcılar Bu Formu Açamaz", vbApplicationModal, "ÜZGÜNÜM"
Cancel = True
End If


tabi bu kodları formun açıldığında olay yordamına yazacaksınız.
saygılar.



Kullanici Avatari

£l!F

Hesap Aktif Değil
Aktivasyon Bekleyen
 27
 35
 9
 30/10/2008
 -
 
 -
 14/09/2009,12:57
Çözüldü 
tmm yaptım ama olmadı.programa bakrsanız.



Kullanici Avatari

cuneyt

Aktif Üye
Aktif Üye
CÜ.... AY....
 44
 321
 23
 29/10/2008
91
 İstanbul
 muhasebe
 Ofis 2016 64 Bit
 06/09/2018,10:36
Çözüldü 
kodları tıklalndığında olayına yapıştırmışsınız yani demişsiniz ki hem formu aç hemde şifreyi sor Img-grin))
yani açılmasını istediğiniz formun açıldığında olay yordamına yazacaktınız.
yapıştırdım ilişikte çalışıyor.

bu arada şifreyi istediğin şekilde belirleyebilirsin: 123 yazdığım yere siz istediğiniz şifreyi yazabilirsiniz .


Ek Dosyalar
.rar   FİRMA TAKİP FORMU1.rar(Dosya Boyutu: 40,19 KB / İndirme Sayısı: 312)

Kullanici Avatari

£l!F

Hesap Aktif Değil
Aktivasyon Bekleyen
 27
 35
 9
 30/10/2008
 -
 
 -
 14/09/2009,12:57
Çözüldü 
tmm ama şimdi nası açıcam formu sanırım yanlış anladınız..yada bn yanlış anlattım sorduktan sonra açılması gerekio!!!!



Kullanici Avatari

chopper07

Uzman
Uzman
ER....
 42
 1.805
 228
 29/01/2008
376
 Aydın
 Otel Müdürü
 Ofis 2016 64 Bit
 19/02/2018,16:03
Çözüldü 
resim

resim


bu şekilde bir anlatım yaptım umarım işinizi görür. formunuzun şifreli olmasını ve başkalarının girmesini engellersiniz.


™Hiç Birimiz, Hepimiz Kadar Akıllı Olamayız...®


Konu Kapalı
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Çözüldü Alt Forma İlgili Kayda Ait Son Verileri Getirmek? ogzcntrk 2 117 25/08/2018, 11:21
Son Yorum: ogzcntrk
Çözüldü Sekmeyi Web 'den Forma Alma ielmacilar 2 227 13/08/2018, 16:14
Son Yorum: ielmacilar
Çözüldü Forma Fotoğraf Ekleme antoryum 8 339 09/08/2018, 09:43
Son Yorum: ozanakkaya
Çözüldü Webden Forma Browser İle Resim Gösterip Alma ielmacilar 16 318 01/08/2018, 19:09
Son Yorum: ielmacilar
Çözüldü Forma Girilen Veriyi İkinci Bir Tabloya Yazdırma Amras 1 140 28/07/2018, 23:31
Son Yorum: Amras

Türkçe Çeviri: MCTR, Yazılım: MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.