Konu Araçları | Seçenekler: | Gösterim Stili
Tarih
03/12/2010 02:02
Konu Sahibi
halilibo1
Yorumlar
6
Okunma
2646
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

halilibo1

Üye
Kullanici Avatari
Üye
3
1
24/11/2010
0
30/12/2010,01:55
Çözüldü 
Sevgili Arkadaslar bir sorum olacakti soyle ki:
ben bir pizza faturasi icin accele kayit yapmak istiyom ama programin mantigini algoritmasini bir turlu beynimde cozemiyorum.Yardimci olursaniz cok minnettar olurum:
daha once Excelde yaptim orda soyle calisiyor. 3 tane tablo var. Siparis, Menu, Musteri
Musteri tablosunda ad soyad telefon numarasi adres yer aliyor. sipariste ise ormek veriyorum. numaralar var her urun icin, yan hucrede kucuk fiyati digerinde buyuk fiyati yer aliyor. ayrica extra bolumu var pizzanin ustune eksta gelecekler icin.
Siparis tablosundan telefonu giriyom kayit varsa tel adres bilgileri cikiyor yoksa kaydediyom musteri bolumune, sonra istegini soyluyor musteri ornegin peynirli diyor kucuk olsun ben 1 yaziyom ve kucuk oldugunu belirtmek icin onun yanindaki hucreyede 1 yaziyom hangisi oldugu cikiyor. fiyati ile beraber.
Ben simdi bu sistemi accesde yapmak istiyom. ama buyuk kucuk nasil ayarlayacam bilmiyom neler yapmam gerek hangi tablolari yapmaliyim. Excel musteri daha once neler almis gunluk siparis kaydi gibi seyler yapamiyom. yardimci olursaniz sevinirim. ornek yapsaniz daha cok minnettar kalirim


Cevapla

C*e*l*o*y*c*e

Celosoft Yazılım
Kullanici Avatari
Uzman
M.... B....
2.994
29/10/2008
927
Ankara
Celosoft Yazılım
Ofis 2010 32 Bit
Çözüldü 
merhaba syn halilibo01
acceste bu daha kolay yapılır Img-grin

=IIf([Durumu]=1;"Küçük";"Büyük") şeklinde ve daha degişik kodla yapılabilir,ama sizin formumuzu inceleyerek önce acces mantıgını anlayıp sonrasında örnek yapmanız lazım ve bizimde bu örnek üzerinde size yardım etmemizi beklemelisniz..kolay gelsin


Cevapla

halilibo1

Üye
Kullanici Avatari
Üye
3
1
24/11/2010
0
30/12/2010,01:55
Çözüldü 
excelde bir problem yok tablolari olurturmakta falan. formlarida olusturuyorum Access egitimi aldim ama kodlarla ilgili degil mesala dediginiz kodlari makro olusturucuda mi yapacam. keske bir ornek gosterseydiniz. ornegin 4 farkli secenek icin nasil yapacam: mini kucuk orta buyuk olursa diye. bunlari listboxdami yaapacam anlamadim gitti. ornek ekleyerek yapsak daha iyi olur birileri ugrasir yardim ederse sevinirim


Cevapla

POWER

Uzman
Kullanici Avatari
Uzman
U.... Ö....
1.865
02/04/2010
İzmir
Ofis 2003
Dün,22:33
Çözüldü 
Excel örneğinizi ekleyiniz benzer tarzda Access formları nasıl oluşturulur yardımcı olalım.


Please return your positive or negative ...
Cevapla

alpeki99

Düşünmek en zor iştir...
Kullanici Avatari
Uzman
O....
6.092
29/10/2008
Bursa
Yazılım Geliştirici
Ofis 2010 32 Bit
Bugün,09:01
Çözüldü 
Excel ile Access birbirinden tamamen farklı mantıkta yer almaktadır. Eğer Access temel eğitimi aldıysanız tablo oluşturmayı biliyorsunuzdur. Önce tablolarınızı oluşturacaksınız. Size lazım olacak tablolar : Musteriler, Urunler, Siparisler şeklinde olacak. Tablolarınızı oluşturduktan sonra bu tabloları kullanabilmek için lazım olan Formları hazırlayacaksınız. Eğer aceleniz varsa Excel'de hazırlamanız mantıklı olacaktır. Diğer yandan Access ile hazırlamak istiyorsanız oturup sitemizde yer alan Video Dersler, Dersler, Access Örnek Uygulamalar kategorilerini sırayla incelemelisiniz. Sonra ilk adımı atıp programı hazırlamalısınız. Aksi takdirde istediğiniz şey için oturup kimse size programı baştan hazırlamaz.


AccessTr.Net teknik konular içeren bir sitedir. Bu tip sitelerde en iyi şekilde yardım alabilmeniz için Site Kurallarını mutlaka okumanız ve buna göre hareket etmeniz lazım.
Cevapla

halilibo1

Üye
Kullanici Avatari
Üye
3
1
24/11/2010
0
30/12/2010,01:55
Çözüldü 
Ben sitedeki videolari izledim baaska yerlerdeki orneklerede baktim kimseden yapsin bitirsin versin demiyorum ama sunun mantigini cozemiyorum.Excel dosyasini ekliyorum. Normalde tablolardan olusuyordu ben tek tablo yaptim
http://rapidshare.com/files/435566544/www5.xls burda Excel calismasi var. yada uygun baska nasil olur yardimci olursaniz sevinirim


Cevapla


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
Çözüldü Kayıtlarda Gezerken Dlookup Nasıl Çalıştırılır? ogzcntrk 10 401 Dün, 09:14 ogzcntrk
Çözüldü Aynı Numaranın Tekrarını Engelleme sormaneden07 13 499 22/09/2017, 10:59 sormaneden07
Çözüldü Raporda Satırbaşı Nasıl Eklenir. furens 3 102 22/09/2017, 09:49 furens
Çözüldü Access İçine Bat Dosyası Nasıl Yerleştirebilirim. mtorcu 10 394 28/08/2017, 11:03 mehmetdemiral
Çözüldü Listede Ayni Kişiden Tek Satır Görünmesi m_demir 3 211 12/08/2017, 19:39 m_demir

Türkçe Çeviri: MCTR, Yazılım: MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.
Forum use Krzysztof "Supryk" Supryczynski addons.