Konu Araçları | Seçenekler: | Gösterim Stili
Tarih
05/04/2011 00:55
Konu Sahibi
ozkan_oflaz
Yorumlar
9
Okunma
4618
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy

ozkan_oflaz

Üye
Kullanici Avatari
Üye
4
1
04/04/2011
0
Aksaray
Ofis 2003
16/04/2011,13:48
Access programında yazılmış çok geniş kapsamlı olmasına Gerek yok
yeni kayıt ekleyebilecek
Eşya Satma Filan olan Ufak Çaplı bi otomasyon
Yardımcı olabilecek Varmı ?


Cevapla

kanlitoprak

Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
168
06/03/2009
10
Nevşehir
Ofis 2003
12/04/2017,00:56
sn ozkan_oflaz
söylediklerinizden bişey anlayamadım
tam olarak açıklarsanız yardımcı olabilirim.


Cevapla

chopper07

Uzman
Kullanici Avatari
Uzman
E....
1.800
29/01/2008
376
Aydın
Ofis 2003
Dün,12:50
(05/04/2011, 00:55)ozkan_oflaz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Access programında yazılmış çok geniş kapsamlı olmasına Gerek yok
yeni kayıt ekleyebilecek
Eşya Satma Filan olan Ufak Çaplı bi otomasyon
Yardımcı olabilecek Varmı ?


Burada ana başlığımız Access. Programı ücretli yaptırmak istiyorsanız yönetim ile irtibata geçiniz. Yardım istiyorsanız öncelikle ; Eşya satma derken ne eşyası satacaksınız, sadece stok takibi mi yapmak istiyorsunuz, yoksa kasiyerin satış yapması için mi bir otomasyon istiyorsunuz. bunlarla ilgili daha çok ayrıntı verirseniz ve de örneğinizi eklerseniz bir gerisini seve seve getiririz.


™Hiç Birimiz, Hepimiz Kadar Akıllı Olamayız...®

resim
resim
resim
Cevapla

ozkan_oflaz

Üye
Kullanici Avatari
Üye
4
1
04/04/2011
0
Aksaray
Ofis 2003
16/04/2011,13:48
ücret talep ediceğiniz kadar özellikli bişey değil. isdediğim ufak çaplı bişey proje ödevim war ufak çaplı. parça satımı olan yani kasa olsun kapak olsun satışı olan bi ufak çaplı otomasyon lazım.
Kapak satışı yapcam hep toplam kapakdan düşecek hemde
kazanılan para' ya onun fiyatı eklenicek sdce
bu satış konusunda yardımcı olsanızda olur


Cevapla

alpeki99

Düşünmek en zor iştir...
Kullanici Avatari
Uzman
O....
6.090
29/10/2008
Bursa
Yazılım Geliştirici
Ofis 2010 32 Bit
31/08/2017,19:08
Biz de oturup sana bu programı yapacağız öyle mi? Dalga geçiyor olmalısın.


NOT : Konu 'Access Örnek Uygulamalar' kategorisinde açılmaması gerektiği için taşınmıştır.


AccessTr.Net teknik konular içeren bir sitedir. Bu tip sitelerde en iyi şekilde yardım alabilmeniz için Site Kurallarını mutlaka okumanız ve buna göre hareket etmeniz lazım.
Cevapla

alpeki99

Düşünmek en zor iştir...
Kullanici Avatari
Uzman
O....
6.090
29/10/2008
Bursa
Yazılım Geliştirici
Ofis 2010 32 Bit
31/08/2017,19:08
Sevgili ozkan_oflaz yazmış olduğun özel mesaj sonrası sana yazmış olduğum cevabı aynen buraya yazıyorum. Böylelikle aynı konu kafasına takılan arkadaşlara da genel bir cevap olmuş olur.


Sevgili ozkan_oflaz,

Bu mantık ve bu zihniyetle çok şükür bu site sıfırdan 30 binlere kadar geldi. Hergün 2 bin ziyaretçisi oluyor ve binlerce soru cevap mevcut.

Kesinlikle sana katılıyorum eğer bir forum varsa yardım ve paylaşma olmalıdır ve biz de bunu yapıyoruz. Sıfırdan program yazıp vermiyoruz ancak kendisi gayret edene ettiğimiz yardım sayesinde zaten sıfırdan programı biz yapmış gibi oluyor. Yeterki kullanıcı gayret etsin bir şeyler üretsin.

Çok uzun bir şey istememiş olabilirsin 10 dk. dan az bile sürebilir bazen bazı istekler ancak yeri geliyor bir soru için 3 gün uğraştığımız bile oluyor. Dediğim gibi mesele zaman değil senin gayret göstermen ve bizim sana yardımcı olmamız.

Çoğu kişi sitemde bulunuyor bize bu tavrımızdan dolayı ancak biz burada hazır ekmek vermek yerine fırında birlikte çalışmayı ve sizi usta yapmayı teklif ediyoruz.


AccessTr.Net teknik konular içeren bir sitedir. Bu tip sitelerde en iyi şekilde yardım alabilmeniz için Site Kurallarını mutlaka okumanız ve buna göre hareket etmeniz lazım.
Cevapla


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi

Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  vbs İle Program Çalıştırma Yardım Edermisiniz ? DreamSoldier2316 1 345 31/01/2017, 21:58 ozanakkaya
  C# Console Uygulaması Microsoft Acces Verı Tabanı Yardım Edermısınız akdata2013 7 3.111 05/01/2014, 11:30 akdata2013
  Visual Studio Form yardım jiloooo 7 2.408 26/12/2013, 00:43 mahmut18
  Bir Access dosyası var yazarı piyasada yok pc coktu yardım! sercanalyurt 11 4.169 04/04/2013, 20:41 sercanalyurt
Çözüldü çalınan hotmail hesabını kurtarma veya kapmaya yardım hegu 8 19.475 24/04/2012, 19:54 hegu

Türkçe Çeviri: MCTR, Yazılım: MyBB, © 2002-2017 MyBB Group.
Forum use Krzysztof "Supryk" Supryczynski addons.