AccessTr.neT

Tam Versiyon: User Form Yazdır Eklemek
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
Sayın yöneticiler ve arkadaşlar ;
Yaptığım çalışmada yazdır butonu eklemek istiyorum.Yazdırılıcak veri şu şekilde olucak;
Ara dan girilen kriterlere uygun veri bulunduktan sonra yazdır düğmesine bastığımızda alacağımız çıktıda;
İşletme(Bölge No):
Abone No:
Dosya No:
Adı Soyadı:
Adresi:
Okuyucu:
Bölümlerinin çıktısını almak istiyorum.
Alınan çıktıda bu bölümler tablo şekilde çizilmiş olarak ayarlaya alabilirmiyiz.
Şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Saygılarımla
Sn:programdelisi
Çalışma kitabınıza yeni bir sayfa ilave edilip rapor sayfası olarak kullanılmıştır.Ayrıca yeni bir form oluşturulup rapor için kullanılmıştır.Rapor formundaki butonlardan bir tanesi kayıtlar içinden seçme yaparak istediğiniz bir kaydı yazdırmanız için ve diger buton ise tüm kayıtları listeleyip yazdırmak içindir.Rapor sayfası olan sayfa2 yi yazıcı çıktısına göre düzenlersiniz.
Emeğiniz ve yardımınız için teşekkür ederim.
Bir ricam daha olsa yapğınız rapor bölümünün en üstüne arama sekmesini ekleye bilirmiyiz.
Saygılarımla
Sn:programdelisi
1-Arama sekmesindeki kastınız nedir?
2-Neye göre arama yapacak?
3-Arama sonucu bulunan veriler forma otamatik olara mı gelecek? Yani ComboBoxlar otamatik mi doldurulacak?
Abone no ve adı soyadına göre arama yapacak.
Comboboxlar otomatik doldura bilirmiyiz.
Sn:programdelisi
1.ComboBoxtan Abone no seçilince Ad Soyad bulunuyor ve Bul butonuna basınca TextBoxtaki kişi adına göre veriler forma doldurulmaktadır.
Sayfalar: 1 2