AccessTr.neT

Tam Versiyon: "bul" penceresini özelleştirme
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Arkadaşlar hepinize kolay gelsin. Excel de "Bul" çalıştırıldığında, özellikle "tümünü bul" çalıştırıldığında karşımıza çıkan pencerede arattığımız yazı veya rakamın bulunduğu satırlara ait "kitap", "sayfa", "adı", "hücre", "değer" ve "formül" ü içeren bir tablo çıkmaktadır. Bu tabloda "aranan" hangi hücrede ise "değer" sütununa o hücrenin içeriği ve o hücre ile ilgili bilgiler de bulunduğu satırda diğer sütunlarda sıralanmaktadır. Arama sonuç tablosunda hücrelerin bulunduğu satırdaki başka bir sütunun da aynı tabloda görünmesi için ne yapabilirim. ? Özetle "tümünü bul" sonucu çıkan tabloya çalışma sayfasındaki istediğimiz başka bir sütununda görülmesini sağlayabilir miyiz ? bu sonuca müdahale etme imkanımız var mı ?