AccessTr.neT

Tam Versiyon: İzin başlangıç tarihine göre rapor çıkarma
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Arkadaşlar sayın seruz hocamın benim soruma karşılık yapmış olduğu örnekte şöyle birşey daha yapılabilir mi? Ünvanlara göre izine ayrılan personele rapor çıkarmak istiyorum. Fakat şöyle izine ayrılan personelin izin başlangıç tarihi dahil kaç gün ayrıldıysa o kadar karşılık gelen tarihe "X" işareti ile göstermesini yapabilirmiyiz. Mesela örnekteki gibi iki tarih arası ve ünvanı seçtiğimde o tarihler arasını raporun yukarısına gün gün çıkarmasını ve hangi gün kim izine ayrılmışsa "X" işareti ile göstermesini
teşekkür ederim.
Excele mi?
hayır access
Img-grin Onu anladım. Çıkan raporu diyorum excele versek olabilir mi?
Aksi halde size şunu sormak zorunda kalıcaz.
Kaç günlük bi aralık mevzu bahis? Ben 1 yıl seçersem mesela yanyana 366 tane kutucuğa sahip raporu da ben mi hazırlayacağım yoksa siz örneğin içine onu da bırakacak mısınız?
Sayın Bilgisayarcı,
Biz zaten aylık olarak çıktı alıyoruz. Şöyle bir şey olabilir ama aylık acceste yıllık istenirse excelde olabilir.
teşekkür ederim.
Olabilir tabi ki. O zaman da örneğinize 31 tane caption
31 tane de text eklemeniz gerekiyor. Caption isimleri Etiket1'den 31'e kadar sıralı,text isimleri de Gun1 Gun31 arası olacak.
Sonra gerisini kodla hallederiz.

Siz bunu hazırlarken bu kadar gün bu rapora nasıl sığdırılacak gibi konularla da uğraşacağınız için büyük ihtimalle hepsini excel'e atalım diyeceksiniz ama ben de size şöyle diyeceğim Img-grin
aylık acceste yıllık istenirse excelde
TEKRAR DÜŞÜNDÜM DE... RAPOR OLARAK YAPMAK CİDDEN ÇOK ZOR. EXCELE VERMEK GERECEK...
Sayfalar: 1 2 3 4