AccessTr.neT

Tam Versiyon: Birbirine bağlı bilgiler
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
benim sayın ustalara sorum şu:ben bir personel programı yapmak istiyorum.Programda yapmak istediğim bir personelin kadro ve derecesini girdiğim zaman o kadro ve dereceyle ilgili bazı bilgilerin o kişiye otomatik olarak verilmesi.Mesela kadro ve derecesi 4/1 olan bir öğretmenin ek gösterge puanı 1100 , özel hizmet tazminat oranı 100 , yan ödeme 750 olsun kadro derece değiştiği zaman bu bilgilerin hepsi kadro dereceye göre değişsin istiyorum. yani bir tek bilginin değişmesiyle ona bağlı bir çok bilginin değişmesi .formüllerle yapılabiliyor ama veri tablosuna ekleyemedim. bilmiyorum yapılabilir mi örnek gönderemiyorum çünkü yapamadım. yardım edecek arkadaşlar sadece istediğim şeyle ilgili bir örnek yapıverirlerse ben örneğe bakarak kendime uyarlayabilirim.şimdiden teşekkürler.
Ekteki örnek formda 6/1, 5/1 ve 4/1 i kayıtlı, formdaki kadroder alanın değiştirdiğinizde diğer alanlar da güncellenir.
kısa zamanda tam istediğim gibi bir örnek olmuş çok teşekkürler emeğinize sağlık
biliyorum çok şey istiyorum ama ekteki çizelgeye göre bu kodları nasıl yapabilirim. mesela: bir kişi öğretmense ,4/1 ise ek gösterge 1100 , özel hizmet taz. 100 , yan ödeme 750 ; memur ise 4/1 ise ek gösterge 650, özel hiz.taz. 49, yan ödeme 500 gibi .
sn apobaba77, siz tablolarınızı ve veri kaydedeceğiniz formu hazırlayıp ekleyin, örneğiniz üzerinde çalışma yapalım.
benim yapmak istediğim program henüz kafamda taslak olarak belirmediği için sadece yapmak istediğim şeyle ilgili bir örnek gönderiyorum .ilgilenirseniz sevinirim

[uyari]Dosyanızı Winrar ile sıkıştırılmış hali 10 Kb, sizin gönderdiğiniz ise 150 Kb... Lütfen Forum kurallarını okuyun... [/uyari]

Forum Kuralları
kesinlikle haklısınız forum kuralları hakkında bilgimde var ama aceleden unutmuşum.özür dilerim.
Sayfalar: 1 2