AccessTr.neT

Tam Versiyon: Tablodan Seçerek Rapor Yazdırma
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3 4
Merhabalar,

Tablodan veri seçip raporlamayla ilgili olarak sitede bulduğum örnekleri sabahtan bu yana inceliyorum 2 tanesini uyarlamaya çalıştım ama birtane 'derleme' hatası veriyor diğerinde de seçim yapamıyorum. Kütüphane programımı sizler sayesinde biryerlere getirmiştim ama rapor ekranını geliştirmek istedim. Kur@l tarafından yapılan örnekten yola çıkmaya çalıştım ama olmadı.

"Yayın türleri" nde farklı bilgiler girildiği halde raporda ilgili "yayın türü" ne ait olayan diğer "yayın türlerine" ait bilgilerde geliyor. Benim "Yayın türü" ile tablodaki diğer bilgileride seçmem lazım. Örneğin kitap girişi ile makale girişinde farklı başlıklar var ama "Kayıt Raporlarında" hepsi bir arada görünüyor.

Access ile yaptım ilk çalışma olduğu için "yapılmaması gereken ölümcül hatalar" var içinde şimdiden özür ama sizler sayesinde artık bu türden hatalar artık yapmıyorum. Şifre:123.

Umarım derdimi anlatabilmişimdir.

Söylediklerinizi tespit etmemiz elbette mümkün, ancak neden doğrudan problemle ilgilenmek yerine "Kayıt Raporlarında" olarak belirttiğiniz yeri bulmaya çalışalım ki.. Lütfen sorularınızı yöneltirken, ....formunda..........işlemi sonrasında açılan..................raporundaki ................... problemi gibi anlatınız.

Bakınız: Hızlı Cevap Almanın Püf Noktaları

Alıntı:6-) Sorunuzda, düzenlenmesini istediğiniz form isimleri, formdaki metin kutusu, açılır kutu, tablo isimleri, tablodaki alan isimlerini mutlaka belirtin.
(16/09/2011, 23:53)BlackEagle yazdı: [ -> ]Söylediklerinizi tespit etmemiz elbette mümkün, ancak neden doğrudan problemle ilgilenmek yerine "Kayıt Raporlarında" olarak belirttiğiniz yeri bulmaya çalışalım ki.. Lütfen sorularınızı yöneltirken, ....formunda..........işlemi sonrasında açılan..................raporundaki ................... problemi gibi anlatınız.

Bakınız: Hızlı Cevap Almanın Püf Noktaları

Alıntı:6-) Sorunuzda, düzenlenmesini istediğiniz form isimleri, formdaki metin kutusu, açılır kutu, tablo isimleri, tablodaki alan isimlerini mutlaka belirtin.

Evet son dönemlerde sorulan sorularda benzer hatalar çok yapılıyor. Örnekleri indirip soruyla ilişkilendiremediğim ya da karmaşık düzende hazırlanmış örneklerde ne yapılmaya çalıştığını anlamadığım için çevap yazmıyorum. Bu konulara dikkat ederseniz çok daha hızlı ve doğru cevaplar alırsınız. Unutmayın burada herkesin birçok işi var ve bu işlerin arasında sizlere yardımcı olmaya çalışıyor.
Sayin Farkli88;

RAPORUM.RecordSource = "İLLERİM" ' RECORD SOURCE OLUŞTURULDU
kısmını aşağıdaki şekilde değiştirin düzelecektir.

RAPORUM.RecordSource = "ana tablo" ' RECORD SOURCE OLUŞTURULDU
Sayın Kur@l, dediğiniz şekilde değiştirdim, 1 sorun örneğin sadece "yayın türü" nde "haritayı" seçip alan seç kısmında ise "denizi" seçip raporu hazırla dediğimde bunları süzemiyor, rapor kısmının mantığını, şablonu oluşturamadığım için rapor boş veya tek hücre geliyor

Sayın Boolean ve BlackEagle, sorunumu anlatamadığım için özür dilerim, Ben şu haliye kayıt raporlarını düzeltmeyi değilde, sitede bulduğum 2 örneği eklediğim haliyle nasıl tabloyu süzebilirim diye yardım istemiştim. Örneklerin birtanesi seçerek excele aktarıyor ama başta tablo adlarını yanlış hazırladığım için tablo ismini birtürlü gösteremiyorum, diğeri ise sayın kur@l'ın hazırladığı örnekti ondada mantığı kuramadığım için alt form ve raporu hazırlayamıyorum.


"SecimliYukle" formundaki "Kaynaklar" açılan kutusunda "ANA TABLO" mu seçemiyorum. İsim ayrı yazıldığı için tabloyu göremiyor. Kaynak kodlarında ailgiliyeri bulamıyorum.
2. Olarak "Seçimi Yükle" formunda "Excele Ver" butonu hata veriyor. Birşeyler eksik herhalde.
Sayfalar: 1 2 3 4