Ufuk bey gerçekten çok teşekkü ederim bu çok işime yarıyacak benim asıl yapmak istediğim müşterileri listelemek ve orada talep durumları mevcut müşterilerin taleplerinin karşılanıp karılanmadığını onay kutusuna işaretliyoruz form ana bölümünde Telp durumu karşılananlar karşılanmayanlar tıkladığımda bu iki olasılığı ayrı ayrı raporlamak istiyorum ayrıca sizin bana son gönderdiğiniz dosyadaki arama butonuna tıkladığımda açılan kutudan yaptığım seçimede aç dediğimde yada çift tıkladığımda müşteriye ait tüm bilgileri yeniden düzenleyebilmeliyim bunları yaptığım zaman işim çok kolaylaşacak. Saygılarımla
Listedeki Veriye Tıklayınca Alttaki Formda Kayıları Görme
Konuyu Okuyanlar: 2 Ziyaretçi