Örneğinizde BİLGİ tablosunda FİRMA tablosunda olan
bazı bilgilerin tekrarı var. Elbette bunlar gereksiz. Ancak
ayni olmayan alanlar da var. Bu yüzden gerekli mi değil mi
siz karar vereceksiniz. Tasarımcı FIRMA tablosunu şişirmemek
için örneğin 10 alanlı özet bir tablo yaratabilir ( irsaliye
işlemlerini yapabilmek için ) ancak gerektiğinde doldurulmak
üzere farklı bir tabloda örneğin FİRMAEKBİLGİLERİ , çok farklı
alanlarla da çalışabilir.
Aslında form üzerinde yaptıklarınız doğru ama FİRMA TABLOSU
çok gereksiz kalmış, kullanılacak hiçbir yeri yok sadece BILGI tablosuna
"Combo" vazifesi görüyor.
Sizi doğru anladıysam, ben olsam FIRMA tablosunu iptal ederim
Kolay gelsin
okileturc, 18-03-2009 tarihinden beri AccessTr.neT üyesidir.