Skip to main content

AccessTr.neT


kullanıcı kp ye hızlı erişim olmalı ?

kullanıcı kp ye hızlı erişim olmalı ?

#5
merhaba

çok kapsamlı olmasa da en azından Genel, Sorgu, form, Tablo, Rapor konularındaki sorular guruplanabilir diye düşündü. Yabancı Access sitelerinde de bu uygualam vardı gördüğümde.

Ama dediğiniz gibi mödül için ayrı bir yer açmak kargaşa yaratır. Rapor ya da Form için olan kısımda soru hangi alanda ise oraya yazılır ayrıca modül bölümüne gerek olmaz. ama problem zaten sadece form ile ilgiliyse form bölümüne alınmalı.

Diyelim Rapora formdan parametre gönderme olursa ne diyeceksiniz? O zaman da genel konular arasına alınabilir. Çünkü o konu aynı zamanda sorguyla da ilgili olur.

Neyse amaç kafa karıştırmak değil güzel bir sitenin daha ulaşılabilir olması için bir öneri idi. Ben form tasarımı ya da rapor konularında bişeyler öğrenmek için böyle bir alt konu olsa daha rahat ederim diye düşündüm.

Mehmet Bey bence ortayı bulalım peki şöyle bir şey olmaz mı?

Mesaj başlıklarının yanında sol ya da sağ konusu belirtilse. Diyelim formla ilgili bir soruda bir sütun daha açılır ve konusu form yazar. Birden fazla konuyla ilgiliyse bu sefer Sorgu + Form şeklinde bir bildirim olabilir. Bunları ise üye mesaj yazarken belirlenen kutulardan seçebilir.

Bu sayede biz de konulara mesajlara göz atabilirz ya da aramalarda, filtrelemede bu özelliği kullanabiliriz.

Tabi yazması kolay ama bakalım sitede uygulaması ne kadar kolay.

Sağlıcakla...
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Cvp: kullanıcı kp ye hızlı erişim olmalı ? - Yazar: mehmeser - 15/04/2009, 18:43
Task