Skip to main content

AccessTr.neT


Rapor Başlıkları ve İmza Bloklarının Güncellenmesi (Bilgi Paylaşımı)

Rapor Başlıkları ve İmza Bloklarının Güncellenmesi (Bilgi Paylaşımı)

#1
Değerli Arkadaşlar konuyu açmadan önce arama yaptırdım ama eğer benzer bir konu varsa daha önce konuyu açan arkadaşlar ve yöneticiler kusura bakmasın. Icon_rolleyes

Hepimiz yaptığımız Access çalışmalarında rapor hazırlarız ve bunlara başlık yazar ve birçoğumuz da imza bloğu oluştururuz. Belli bir zaman sonra raporu ilgilendiren yer veya hazırlayanlar değişir. Bizim sabit olarak yazdığımız bu bilgileri raporları tasarım görünümünde açarak değiştirmemiz gerekir.

Veya genel bir kullanım için bir program ürettiniz anca bir çok farklı kurum veya işletmelerce kullanılacak hepsinin ismi yeri, yöneticisi farklı. Onların her biri için form adlarını rapor başlıklarını, ve imza bloklarını tek tek yazmanız veya nasıl yazılacağını tarif etmeniz gerekecek.

İşte bunları kısmen ortadan kaldıracak bir yöntemi ekte sundum. GetFirstRec ile verileri form ve raporlara otomatik olarak aktarıyoruz. Ve bir genel parametre tablosu ve uygun bir formla her birim ve kişi için giriş kolaylığı sağlıyoruz.
Umarım örneğim bir şekilde işinize yarar. Sizlerle paylaşmak istedim.

NOT: Veritabanında nesneleri görebilmek için Araçlar/Seçenekler/Görünüm sekmesinden Gizli Nesneleri gösteri işaretleyiniz.
.rar Rapor_Basliklari_ve_imza_bloklari.rar (Dosya Boyutu: 595,11 KB | İndirme Sayısı: 144)
Son Düzenleme: 24/01/2010, 14:57, Düzenleyen: BigBossTurk.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Rapor Başlıkları ve İmza Bloklarının Güncellenmesi (Bilgi Paylaşımı) - Yazar: BigBossTurk - 24/01/2010, 03:51
Task