Arkadaşlar forumu aradım ancak buluğum örnekler tek sayfalık örneklerdi.
1900 sayfadan daha uzun bir dökümanım var ve oluşturduğum raporda sayfaya 4 kişiye ait olmak üzere her kişiye ayrılmış bir satırdan toplam 4 satır giriyor ve bu dört satırın içinde aylık 5 farklı kalemin dökümleri var. ve normal olarak 12 ay için de ayrıca sütunlar bulunmakta. (raporu upload edeceğim ancak dosya büyüklüğü sebebi ile yapmadım)
sorunum ;
1-Raporda çalışırken her sayfaya o sayfanın toplamını altbilgi olarak nasıl ekleyebilirim.
2-İkinci sayfadan itibaren bir önceki sayfanın toplamını "nakli yekün" olarak nasıl kullanabilirim.
3- son olarak en son sayfanın altına rapor altbilgisi olarak genel toplam aldırmak istiyorum.
şimdiden teşekkürler.
Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam
Bu Konudaki Yorumlar |
Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam - Yazar: orsin - 26/01/2009, 14:24
Cvp: Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam - Yazar: alpeki99 - 26/01/2009, 14:53
Cvp: Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam - Yazar: orsin - 26/01/2009, 15:44
Cvp: Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam - Yazar: Seruz - 26/01/2009, 16:51
Cvp: Access - Rapor -Sayfa toplamı ve genel toplam - Yazar: huzun_bulutu - 30/11/2018, 10:47
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi