Skip to main content

AccessTr.neT


Personel veri tabanı için norm kadro konusunda yardım

Personel veri tabanı için norm kadro konusunda yardım

Çözüldü #1
Merhabalar;
ilişikte gönderdiğim örnekte dört adet tablo yer almaktadır.

1- işyerleri tablosu
2- Norm kadro tablosu
3- personel tablosu
4- Unvanlar tablosu

tablolar arasında gerekli ilişkilendirme yapılmıştır ve bilgi girişleri yapılan formlarda veriler açılan kutulardan alınmakta ancak tablolara yeni ünvanlar yada yeni işyerleri girilebilmektedir. Buna göre norm kadro tablosuda kullanıcı tarafından girilerek yenilenmektedir.

Diğer bir ifade ile işyerleri, ünvanlar, norm kadrolar sürekli değişkenlik gösterebilir.

Yapmak istediğim ancak bir türlü yapamadığım olay ise aşağıdaki örnekte yer alan bir form yada rapor oluşturamamak.
yani bir işyerine ait norm kadro listesi hazırlamak.

MÜDÜR MÜD.YAR ODACI MEMUR

A-DENEME NORM KADRO 1 1 1 1
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 0 0 0

B-DENEME NORM KADRO 1 2 1 2
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 -1 0 -1

C-DENEME NORM KADRO 1 3 1 3
MEVCUT 1 1 1 1
FARK 0 -2 0 -2
.
.
.
.
.

yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.

ORNEK.rar
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Personel veri tabanı için norm kadro konusunda yardım - Yazar: QATLET - 31/07/2012, 11:38
Task