Skip to main content

AccessTr.neT


Rapor düzenleme

Rapor düzenleme

Çözüldü #1
İyi günler arkadaşlar,
Eğitim alanlarına yönelik bir çalışma hazırladım. yalnız rapor kısmında bazı sorunlarım oluyor. Ana formum içerisinde parsel bilgilerine ait bir alt formum daha var. Rapor hazırladıgımda arazitbl şeklinde raporda bir işe ait birden fazla parsel bilgisi oldugu için raporda o bilgileri alt alta yazıyor. Bu parselleri yanyana bir hücreye yazdırma olasılıgım varmıdır? Raporun düzeni ve görünümü açısından daha şık olacağına inanıyorum. Şimdiden teşekkür ediyorum.
Cevapla

Bir hesap oluşturun veya yorum yapmak için giriş yapın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

ya da

Bu Konudaki Yorumlar
Rapor düzenleme - Yazar: bykn61 - 24/11/2011, 10:56
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: assenucler - 24/11/2011, 11:54
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: Yandemir - 27/11/2011, 16:46
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: bykn61 - 24/11/2011, 12:02
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: bykn61 - 24/11/2011, 14:24
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: bykn61 - 24/11/2011, 16:02
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: Puletin - 27/11/2011, 16:10
Cvp: Rapor düzenleme - Yazar: bykn61 - 29/11/2011, 11:01
Task