Merhaba arkadaşlar,
İşte genellikle access-excel ağırlıklı çalışıyorum. Haftanın 2 günü 7 sayfalı 1 Excel dosyasını rapor olarak bölümlere sunuyorum ve her sayfayı Access teki farklı bir queryden alıyorum. Benim sorum, hiç excele bu raporları geçirmeyip direk accesste 7 farklı sayfalı bir rapor elde edilebilir mi? Ayrıca bu raporu istediğimde Excel e 7 ayrı sayfa halinde aktarabilir miyim?
Rapor hazırlama
Bu Konudaki Yorumlar |
Rapor hazırlama - Yazar: atkinsonmuldo - 02/05/2011, 21:01
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: max7 - 02/05/2011, 22:02
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: atkinsonmuldo - 02/05/2011, 22:49
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: Kur@l - 02/05/2011, 23:05
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: atkinsonmuldo - 02/05/2011, 23:33
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: Kur@l - 02/05/2011, 23:35
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: kadirdursun - 03/05/2011, 08:01
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: ayhan2122 - 03/05/2011, 09:08
Cvp: Rapor hazırlama - Yazar: atkinsonmuldo - 03/05/2011, 13:25
|
Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi