AccessTr.neT
Liste oluştur excele gönder - Baskı Önizleme

+- AccessTr.neT (https://accesstr.net)
+-- Forum: Microsoft Access (https://accesstr.net/forum-microsoft-access.html)
+--- Forum: Access Cevaplanmış Soruları (https://accesstr.net/forum-access-cevaplanmis-sorulari.html)
+--- Konu Başlığı: Liste oluştur excele gönder (/konu-liste-olustur-excele-gonder.html)



Liste oluştur excele gönder - yaprak2014 - 21/01/2014

Merhaba hocalarım,
Bana değişik değişik listeler çok lazım oluyor,
bütün personellerimin bilgilerinin olduğu bir tablom var,
hazırladığım tablo üzerinde önce oluşturmak istedigim alanları seçmek,
daha sonra filitrelemek istedigim alanı seçip,
o alanda filitre yapmak istiyorum,
örneyin: alan seç listesinden= isimler, ünvanlar ve Derece, kademeyi seçipte oluştur dediğimde, liste de bu alanlar oluşacak,
daha sonra filitrelemek istedigim alanı seçip, Aranacak metin kutusuna ne yazarsam
o istediklerim listelenecek,
son olarak EXCELLE GÖNDER ile excele göndermek istiyorum.
İlgilenecek hocalarıma şimdiden çok teşekkürlerimi sunarım.


Cvp: Liste oluştur excele gönder - direnist - 22/01/2014

Merhaba;
Aşağıdaki linkteki çalışmanın size faydası olacağına sanıyorum. Özellikle çalışma içindeki Alan Ekle/Kaldır özelliğin çok başarılı.
https://accesstr.net/konu-yer-kaplattirmadan-her-alanda-filtreleme.html?highlight=filtreleme


Cvp: Liste oluştur excele gönder - yaprak2014 - 23/01/2014

teşekkürler hocam, bu listeyi oluşturduktan sonra excele nasıl gönderebiliriz?


Cvp: Liste oluştur excele gönder - direnist - 24/01/2014

Merhaba;
Hocam olarak hitap ettiğiniz için teşekkürler, ancak bende henüz bir acemiyim.
Maalesef ben sorunuz ile ilgili şimdi anlatacağım çözümü bulabildim. İçinize sinmez ise asıl hocalarımızdan daha efektif çözüm için destek gelecektir eminim.
Ben, Personeller tablonuzdan Datasheet görünümünde Personeller isimli yeni bir form yaptım. Daha sonra bu formu, Form1 isimli form içinde alt form olarak ekledim. Form1 içindeki AlanGöster/Gizle butonu ile bu altform içinde istediğiniz alanları gösterip gizleyebilirsiniz. Filtrelemeyi seçtiğiniz alan ismi yanına tıklayarak accessin kendi gelişmiş filltre seçeneklerinden filtreleyebilirsiniz.
İşte ben burada takıldım. Şimdi bu istediğiniz alanlardan oluşan ve filtrelediğiniz veriyi excele buton ile nasıl atarız ? Butonu ile yapamadığımdan istediğiniz alanlardan oluşan tüm veriyi satır ve sütünların birleştiği sol üst köşedeki kutucuğu tıklayıp seçili hale getirip, sonra Ctrl+C ile kopyalayıp ve bir Excel açıp istediğim hücreden yapıştırarak yapabildim.
Excele atmak biraz manuel oldu, bir acemiden bu kadar..Img-grin