servis güzergah için ilişkilendirme
Tarih
15/04/2011 12:04
Konu Sahibi
kesoka
Yorumlar
5
Okunma
3222
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy



kesoka
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
265
28/02/2009
20
Denizli
Ofis 2003
06/10/2016,23:35
Çözüldü 
merhaba
mesaiye kalan personellerimiz için servis güzergah programı hazırlamaya çalışıyorum.
fakat şablonu bi türlü oturtamadım. bi şablon hazırladım ve bu şablon üzerinde yardımlarınıza fikirlerinize ihtiyacım var sayın hocalarım.
olayımızı kısaca özetlemeye çalışıyım.
200 personelimiz olduğunu varsayalım. 10 tane de servis aracımız var sayalım. öncelikle personellerimizi adreslerine göre servislere yerleştirmemiz lazım. yada personeli kaydederken servisini ya otomatik aldırtıcaz yada elle giricez. servislere numara versek yeterli 1,2,3,.... 20 şeklinde. asıl olayımız ise diyelim 20 personel mesaiye kalıcak. bunları liste kutusundan seçerek 2. bir liste kutusuna aktardık diyelim. mesaiye kalanlar liste kutumuz oluştu ve bu kutudaki personellerin servis nolarını görüyorum. atıyorum bu 20 personelden 1 tanesinin sevis nosu 5 ve tek nu personel var 5 numaralı servisten. amaç ise şu 1 personel için o servisi tutmamak. bunu o listede gördüğümüze göre o personeli değiştiricez... biraz karışık oldu ama umarım anlatabilmişimdir. eklediğim ekden inceleyebilirseniz sevinirim. tşkler ilginiz için.


Ek Dosyalar
.rar   servis mesai.rar (Dosya Boyutu: 26,25 KB / İndirme Sayısı: 51)
Cevapla


chopper07
Uzman
Kullanici Avatari
Uzman
E....
1.798
29/01/2008
365
Aydın
Ofis 2003
24/11/2016,13:02
Çözüldü 
Mesaiye kalanları filtrelediğinizde servis (araç) numaralarını göreceksiniz. Hangi araçda daha fazla yoğunluk varsa diğer personeli değiştirecek yada mesaiye bırakmayacaksınız. Doğru mudur acaba?
™Hiç Birimiz, Hepimiz Kadar Akıllı Olamayız...®

resim
resim
resim
Cevapla


kesoka
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
265
28/02/2009
20
Denizli
Ofis 2003
06/10/2016,23:35
Çözüldü 
evet hocam dediğiniz gibi
Cevapla


Kur@l
AccessTR.Net
Kullanici Avatari
Uzman
2.029
05/11/2008
KONYA
Ofis 2010
15/11/2016,02:32
Çözüldü 
Sayın kesoka;
Ekteki Örneği İnceleyiniz. Sanırım işinizi görür.
Kolay Gelsin.


Ek Dosyalar
.zip   servis _MESAİ_KUR@L.zip (Dosya Boyutu: 23,58 KB / İndirme Sayısı: 45)
Cevapla


kesoka
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
265
28/02/2009
20
Denizli
Ofis 2003
06/10/2016,23:35
Çözüldü 
sayın hocam çok tşkler ellerinize sağlık. ben liste aktarımını aşağıda eklediğim örnekteki gibi yapmayı düşünüyorudum. ve aktarılan tabloda süzme yaparak sayıyıyı aldırmayı düşünmüştüm. kulağı tersten tutanlardanım yani Img-grin
örneği biraz daha geliştirmeye çalışıcam. mesela mahalle ile serviz nosunu birbirine bağlamak gibi kayalık seçtiğimde servis nosunu direk kendi 1 ataması gibi....


Ek Dosyalar
.rar   deneme.rar (Dosya Boyutu: 82,29 KB / İndirme Sayısı: 20)
Cevapla


kesoka
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
265
28/02/2009
20
Denizli
Ofis 2003
06/10/2016,23:35
Çözüldü 
programı oldukça şekillendirdim fakat bir uyarı alıyorum. resimini ekledim bu uyarıyı kapatmak için ne yapmalıyım acaba???


resim


Ek Dosyalar
.rar   SERVİS.rar (Dosya Boyutu: 237,17 KB / İndirme Sayısı: 41)
Cevapla







Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  Tabloda ileriki hesaplamalar için kullanılmak üzere seçim yaptırmak nightashes 6 117 02/12/2016, 20:52 atoz112
  iş planı için termin tarihi belirleme brsknm 4 183 26/11/2016, 01:10 brsknm
  Evrak Kayıt uygulaması için nasıl bir yol izlemeliyim talebe10 7 227 06/11/2016, 13:57 atoz112
  Okullar İçin Evrak Kayıt-Takip Programı mehami 7 175 17/10/2016, 12:51 mehami
  Sorguda kriteri boş bırakma için yardım. okumas 3 169 24/09/2016, 11:43 okumas


Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status
© Desing by XSTYLED| Develops by ozanakkaya