Formülü Makro Yapmak
Tarih
26/04/2009 19:32
Konu Sahibi
silka
Yorumlar
3
Okunma
2804
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 1/5 - 1 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 1/5 - 1 oy



silka
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
M.... G....
136
01/11/2008
20
İstanbul
Ofis 2007
07/12/2016,20:37
Çözüldü 
Arkadaşlar aşağıdaki formül için bi makro yapılabilirmi formül çok kasıyo çünkü ben userformda bi program yaptım onun içine koymayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.

=EĞER(TOPLA.ÇARPIM(--(Sayfa1!$E:$E=$F101);--(Sayfa1!$F:$F=T$1))>0;"ALDI";"")


Ek Dosyalar
.rar   1.rar (Dosya Boyutu: 3,81 KB / İndirme Sayısı: 22)
Cevapla


aliilyas
Üye
Kullanici Avatari
Üye
1
0
15/05/2009
0
Denizli
Ofis 2003
16/05/2009,06:27
Çözüldü 
güzelde peki bn köprüyü nasıl buton ve makro ile yapıcam yardım edermisniz bitek onu yapamdım )=
aliilyas, 15-05-2009 tarihinden beri AccessTr.neT üyesidir.
Cevapla


mehmetdemiral
.
Kullanici Avatari
Uzman
M.... D....
4.734
30/10/2008
Samsun
Ofis 2013 Tr. 32 Bit
05/12/2016,11:17
Çözüldü 
Soru ile ilgili cevap verilmemiş. Excelci destek ekibinden yanıt bekliyoruz. Duruma göre hareket edelim.
İnadına, ille de Accesstr.net...
Cevapla


maytas
Aktif Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
545
21/12/2008
173
Bursa
Ofis 2010 32 Bit
27/09/2015,02:03
Çözüldü 
(26/04/2009, 19:32)silka Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar aşağıdaki formül için bi makro yapılabilirmi formül çok kasıyo çünkü ben userformda bi program yaptım onun içine koymayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim.

=EĞER(TOPLA.ÇARPIM(--(Sayfa1!$E:$E=$F101);--(Sayfa1!$F:$F=T$1))>0;"ALDI";"")

Makro hazırlanmasına hazırlanır da formülü bu şekilde neden kullandığınızı anlamadım, yani verilerinizi tüm E ve F sütunlarında arıyorsunuz, haliyle bu kadar geniş alanda aramak kasma yapabilir.
Bunun yerine bu aralığı tablonuzun referans aralığıyla sınrlı tutun, ki tablonuzun bu kadar geniş olduğunu sanmıyorum.
Cevapla







Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  A hücresindeki değer B hücresindeki değerden küçükse c hücresine bu formülü uygula simendifer 3 101 28/11/2016, 14:51 simendifer
  makro ile excele veri almak siyahhayis 4 778 05/06/2016, 15:48 atoz112
Brick Combobox içeriğini kısayol yapmak murataras-48 2 400 23/05/2016, 19:49 atoz112
  makro vba devre dışı hatası fehmikonkur 5 577 16/05/2016, 17:03 atoz112
Çözüldü Makro kayıt sorunu sebo44 2 278 14/04/2016, 14:36 sebo44


Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status
© Desing by XSTYLED| Develops by ozanakkaya