DataCombo'dakine göre?
Tarih
28/05/2011 22:36
Konu Sahibi
Iddaa Çadırı BursAnkara
Yorumlar
8
Okunma
2427
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy



Iddaa Çadırı BursAnkara
Üye
Kullanici Avatari
Üye
4
1
28/05/2011
0
29/05/2011,03:13
Çözüldü 
DataCombo yla ben bir tablodan ürün no seçtiriyorum.. bu ürün no'ya göre altında label veya textbox ta falan aynı tabloda yer alan ürün fiyatını gösterttirmek istiyorum.. acil cevap verebilirseniz minnettar kalıcam.. 1000sayfalık kitap var tek bir harf işime yaramadı ne yazık ki..


Ek Dosyalar
.rar   Buğra Güleç - Sistem Analizi Proje Ödevi.rar (Dosya Boyutu: 2,24 MB / İndirme Sayısı: 7)
Cevapla


~~KaG~~
Kıdemli Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
K.... A....
477
06/01/2011
47
Karabük
Ofis 2003
28/11/2014,11:50
Çözüldü 
Örnek Eklerseniz Daha Çabuk Cevab Alabilirsiniz
Cevapla


Iddaa Çadırı BursAnkara
Üye
Kullanici Avatari
Üye
4
1
28/05/2011
0
29/05/2011,03:13
Çözüldü 
ekledim satış formunda daha deminden beri ekliyorum siliyorum falan ama beceremedim..
satış yaptırmam lazım müşteri no adı fln seçilip + ürün no fln seçilcek fiyatlar çıkçak kaydetçek falan..
p.tesi teslim edicem evi.. yarım dönem vb gördüm ondada hiçböyle şeyler görmedik zaten ama ödev olunca farketmiyor verdiler Img-cray
Cevapla


~~KaG~~
Kıdemli Üye
Kullanici Avatari
Aktif Üye
K.... A....
477
06/01/2011
47
Karabük
Ofis 2003
28/11/2014,11:50
Çözüldü 
Pardon... Siz Konuyu Visual Basic Bölümüne Açmışsınız... Ben .NET Biliyorum..Ama Bilen Arkadaşlar Yardımcı Olacaktır... Üzgünüm
Cevapla


ercansahin
BlackEagle
Kullanici Avatari
Uzman
E.... Ş....
3.739
14/11/2008
Ankara
Ofis 2010 32 Bit
07/12/2016,23:51
Çözüldü 
Yanlış anlaşılmalar olmasın. Sizin sorunuza cevap verebilmek için buradaki insanların örnek hazırlayıp denemesi ve size cevap vermesi gerekmekte, oysaki Site Kuralları gereği sorduğunuz soru ile ilgili olarak üzerinde çalışılabilecek örneği siz ekleseniz çok kısa zamanda yanıt alabileceksiniz.
Cevapla


Iddaa Çadırı BursAnkara
Üye
Kullanici Avatari
Üye
4
1
28/05/2011
0
29/05/2011,03:13
Çözüldü 
.net te nasıl ekleniyor acaba Sql kod la mı basit bi örnek alabilrmym?
(28/05/2011, 22:53)BlackEagle Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yanlış anlaşılmalar olmasın. Sizin sorunuza cevap verebilmek için buradaki insanların örnek hazırlayıp denemesi ve size cevap vermesi gerekmekte, oysaki Site Kuralları  gereği sorduğunuz soru ile ilgili olarak üzerinde çalışılabilecek örneği siz ekleseniz çok kısa zamanda yanıt alabileceksiniz.

teşekkürler yönetici.. ekledim projemi ben tamamen..
Cevapla







Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
Çözüldü 3. Kritere göre sorgulama sedat76 3 1.899 21/02/2013, 09:33 sedat76
Çözüldü datacombo sümm 6 1.707 17/08/2012, 08:38 sümm
Çözüldü datacombo muruvet 1 1.092 10/05/2012, 19:26 ogulcan92
Çözüldü VB 6 Girilen Tarih İle Date Kontroluna Göre Rapor Alma |By|KiDnArUt| 6 3.427 24/05/2011, 18:06 |By|KiDnArUt|
Çözüldü Birden çok değere göre koşul test etme umutap 12 4.081 02/03/2011, 01:35 Bolu14Beyi


Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status
© Desing by XSTYLED| Develops by ozanakkaya