Açılan kutudan liste halinde rapor seçmek?
Tarih
26/01/2012 22:48
Konu Sahibi
nasek68
Yorumlar
11
Okunma
2574
Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Derecelendirme: 0/5 - 0 oy



nasek68
Üye
Kullanici Avatari
Üye
16
4
03/09/2010
10
Adana
Ofis 2010
15/02/2012,20:01
Çözüldü 
Arkadaşlar, ekteki dosyada yapamadığım bir olay var açılan kutu içinde liste halinde raporları seçerek ön izleme yaparak yazdırmak istiyorum örnek - o grubu kan , bayan üyeler, üyelerin telefonları vs benzer raporları bu işide halledebilirsem ne mutlu bana sizlerinde yardımıyla bir çok şey öğrendim ayrıca bu paylaşım ve öğretileriniz için herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi borç bilirim saygılarımla ..

Ek Dosyalar
RESİMLİ DATA BASE.zip
[73.42 KB]
Cevapla


iscinar
İsmail ÇINAR
Kullanici Avatari
Uzman
İ.... Ç....
856
30/05/2011
272
İstanbul
Ofis 2007
17/11/2016,11:19
Çözüldü 
Fikir vermesi açısından Kriter seçerek rapor açmak  konusunu incelemenizi tavsiye ediyorum.
Toprağa her türlü kötü şey atılmasına rağmen
Topraktan hep güzel şeyler biter . (Akşemseddin)
Cevapla


nasek68
Üye
Kullanici Avatari
Üye
16
4
03/09/2010
10
Adana
Ofis 2010
15/02/2012,20:01
Çözüldü 
hocam ekli dosyanızı görememiştim kusuruma bakmayın şimdi incleme yapıyorum başarılı veya başarıs durumda bilgilendirecegim sizi kolay gelsin.
Cevapla


nasek68
Üye
Kullanici Avatari
Üye
16
4
03/09/2010
10
Adana
Ofis 2010
15/02/2012,20:01
Çözüldü 
iscinar hocam vallahi herşey iyi hoş elinize sağlık ben acılan kutuya önceden hazırlamış oldugum raporları nasıl gösterecegim bunu acıklarmısınız rica ediyorum .
Cevapla


Yandemir
Only Office 2003
Kullanici Avatari
Onursal
M.... Y....
1.432
26/08/2009
482
Tekirdağ
Ofis 2003
09/12/2016,22:27
Çözüldü 
Listeden 2 Ayrı Rapor Secmek hakkında 
buradaki konuyu okuyun örneğim var orada inceleyin.
Murat YANDEMİR ( PyramiD YAZILIM Uluslar Arası Nakliye Programları )
Bilgisayar Programcısı (1989'dan beri)

+rep Yollar biter Access bitmez. +rep
Cevapla


iscinar
İsmail ÇINAR
Kullanici Avatari
Uzman
İ.... Ç....
856
30/05/2011
272
İstanbul
Ofis 2007
17/11/2016,11:19
Çözüldü 
(26/01/2012, 23:37)nasek68 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: iscinar hocam vallahi herşey iyi hoş elinize sağlık ben acılan kutuya önceden hazırlamış oldugum raporları nasıl gösterecegim bunu acıklarmısınız rica ediyorum .

Benim örneğim üzerinden konuşursak
Raporlar için bir talo oluşturun
Bir alana raporların yolu yani her rapora verdiğiniz ismi yazın
İkinci sütuna ise açılan kutuda görünmesini istediğiniz rapor isimlerini yazın
Daha sonra açılan kutunun kaynağını Tablo/Sorgu olarak değiştirip yeni tablonuzu gösterin
Yazdır komutu için Ekelyeceğiniz butonun olay yordamındaki ilgili bölümü

stDocName = Açılan kutunuzun ismi

şeklinde değiştirin.

Örneğinizi düzenlemek olayı anlatmaktan daha kolay ama başarmak için biraz çaba sarf etmeniz sonuca ulaştığınızda yaptığınız işten zevk almanızı sağlıyor. Bu yüzden sizin yapmanız en doğrusu olacaktır.

Anlatımda belki eksiklerim olabilir ancak vermiş olduğum linkteki örneğin açılan kutu ve buton özellklerini inceleseniz başaracağınıza inanıyorum.

Toprağa her türlü kötü şey atılmasına rağmen
Topraktan hep güzel şeyler biter . (Akşemseddin)
Cevapla







Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Tarih Son Yorum
  Liste kutusu sütün hizlama ve biçim değiştirme hakkında nightashes 13 164 07/12/2016, 20:10 nightashes
  Açılan kutuda seçilen ilk satır kayıt getiriyor sorunu nightashes 2 64 07/12/2016, 18:23 nightashes
  Rapor oluşturma ertans 2 72 06/12/2016, 18:02 ertans
  Liste kutusu çift tıklama ile yeni form açmak nightashes 18 260 02/12/2016, 20:04 nightashes
  açılan kutu değerine göre aktif/pasif buton ferhatozge 10 341 30/11/2016, 12:01 donepezil


Türkçe Çeviri: MCTR, Forum Yazılımı: MyBB, © 2002-2016 MyBB Group.
DMCA.com Protection Status
© Desing by XSTYLED| Develops by ozanakkaya