AccessTr.neT

Tam Versiyon: Aylık ve Yıllık Rapor Yazdırma
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2 3
siteden bulduğum bi programı kendime uyarlamak istedim ama bir türlü yapamadım. örnekte aylık ve yıllık rapor veriyor. ancak bunun nasıl yapıldığını bir türlü anlayamadım. kod bilgim pek yok.

benim yapmak isteğimi ders kodlarını ve ders adlarını AYLIK raporda ve YILLIK raporda yazdırmak. örnekte aynı günde 2 ders olunca yazmıyor. aylık planda sorun yok ama yıllık planı resimdeki gibi istiyorum. tarih o ayın hangi haftasına geliyorsa o haftasının renkli olmasını istiyorum.

[Resim: yillik.jpg][attachment=5687]


ek tarafımdan silinmiş bit miş ek son mesaja eklenmiştir esrefigit
örneği ekleseydin daha kolay cevap alırdın
Site Kurallarına yazdık. "Konu açarken sorununuzu açık bir şekilde ifade etmelisiniz. Gerekirse aldığınız hata kodlarını, resimlerini ekleyin ve mutlaka örnek uygulama (14. Maddede belirtildiği şekilde) ekleyin, sorunuzu mutlaka konuya yazınız. Sorununuzu form üzerine yazmayınız ve soru içeren slayt eklemeyiniz. bu şekilde sorunlarınızı daha kolay anlayabilir, sizlere daha rahat yardımcı olabiliriz."

Yeni Konu açarken en üste büyük harflerle "Yeni konu açarken dikkat etmeniz gerekenler" şeklinde yazdık,

Her sayfada görülen "Duyurular" kısmına (bkz. yukarı) "Örnek Uygulama Eklenmeyen Sorular Çöp Kutusuna Taşınacaktır." şeklinde yazdık.
Ozur diliyorum ve hemen ekliyorum..!!

7zip kabul etmiyor galiba???
yardımcı olan yokmu???
sn tamyoltornistan,

tablonuza evet/hayır alanlarını eklememişsiniz, bu yüzden hata vermesi normal.

tabloda Bitti, Devam Ediyor gibi veri türü evet/hayır olan alanlar var, raporda da

Kod:
If Me("Etiket" & strNum).Caption = gun2 And rst!Bitti = True Then
     Me("Etiket" & strNum).BackColor = 255
şeklinde kod olunca haliyle çalışma "Bitti de nereden çıktı yahu" demek zorunda kalıyor.
Sayfalar: 1 2 3