AccessTr.neT

Tam Versiyon: Hazırdaki bir mektuba veri gönderme
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Selamlar

Daha önceden hazırlanmış bir Word belgesini rapor olarak
kullanmak ve veri göndermek için :

1. Microsoft Word 11.0 Library referanslara ekleyin
2. Word de bir mektup oluşturun veri atacağınız yere "yer imi ekle"
komutu ile bir isim verin ( daha sonra bu isim veri tabanınızdaki alan
adı ile eşleşecek)
3. Word belgenizi Şablon olarak uygulamanızın bulunduğu klasöre
kayıt edin ( *.dot)
4. Modülde ALAN=WORD DEKİ YER İMİ ADI olacak şekilde düzenleme yapın

Küçük bir örnek ekledim

Kolay gelsin

Not : Avukatların hoşuna gidebilir; şu kadar bocunuzu şu tarihe
kadar ödemezseniz, şöyle yaparız gibi. Ben pek beceremiyorum ama
hocalar buna değişken atayarak toplu mektup basımına yardımcı olabilirler Img-grin
Sayın okıleturc güzel bir çalışma olmuş. Teşekkürler.
hocam çok güzel çalışma, ellerine sağlık.
paylaşımınız için teşekkürler hocam