AccessTr.neT

Tam Versiyon: alan seçimi + tarihler arası sorgu ifadesi ??
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
Sayfalar: 1 2
merhaba açılan metin kutusu ve tarihler arası sorgu yapmaya çalıştım olmadı.. raporlarda ayrı ayrı yapmıştım, onun yerine açılır kutu ve tarihlerden seçerek gitmek istiyorm. bakabilir misiniz? sorguyu raporlar formundan sorucaz.. teşekkür ederim..

Ek Dosyalar
 KABAHATLER KAYIT3.rar(229.03 KB)
Sn.e_force29

Ne yapmak istediğinizi tam olarak anlamakla birlikte anladığım kadarıyla bir şeyler anlatmaya çalışayım.

Önceki sorunuzda yazdığım gibi sorgulara ölçüt olarak metin kutularının adını yazın.
Örneğin raporlarınızın kayıt kaynağı olan sorgularda ölçüt olarak aşağıdaki kodu kullanın
[Formlar]![RAPORLAR]![Açılan Kutu40]

Açılır kutunuzun kaynağına
SELECT [SUÇ TÜRÜ FİİLİ].[SUÇ TÜRÜ FİİLİ]
FROM [SUÇ TÜRÜ FİİLİ];
Sütun Sayısı : 1
Sütun Genişlikleri:2
Şeklinde değiştirip deneyin.

Mevcut yapınıza dokunmadan bu şekilde bir düzenleme aklıma geldi.
süpersin hocam tamamdır. yalnız mesala herhangi biri boş bırakıldığında tüm verileri listelemesi mümkünmü? yoksa bu şekilde mi olması gerekiyor.
Herhangi biri derken Açılan kutuyu kast ediyorsanız
Like "*" & [Formlar]![RAPORLAR]![Açılan Kutu40] & "*"
deneyin.

Ancak Her rapor için ayrı srogu yapmışsınız bu şekilde yaptığınızda açtığınız bir rapora her suçun bilgileri gelecektir.

Çok fazla inceleme imkanım olmadı ama tek rapor kullanarak rapor başlığını da sorgudan almayı deneyebilirsiniz diye düşünüyorum. Ben bir çok raporumu bu şekilde hazırlıyorum.
Örnek verecek olursak
aşağıdaki kodları kullanarak yeni bir sorgu hazırlayıp; Tek bir raporun kaynağına bu sorguyu gösterin.
Başlık olarak ekleyeceğiniz Metin Kutusuna kaynak olarak SUCTURU'nü gösterin
Açılır kutudan seçtiğiniz kritere göre raporun başlığı değişecektir.
Bu sayede Raporlar Formunuzda çok fazla Butondan kurtulabilirsiniz.
Bu şekilde tek sıkıntı Kriter seçmediğinizde olur onun için de aynı sorguyu kullanarak Tümünü görüntüleyeceğiniz bir rapor açabilirsiniz. (Başka bir yolu varsa üstadlarımdan özür dilerim.)

SELECT [KABAHATİ İŞLEYENİN].[SIRA NO], [KABAHATİ İŞLEYENİN].[TÜRÜ FİİLİ], [KABAHATİ İŞLEYENİN].TARİHİ, [KABAHATİ İŞLEYENİN].YERİ, [KABAHATİ İŞLEYENİN].[ADI VE SOYADI], [KABAHATİ İŞLEYENİN].[BABA ADI], [KABAHATİ İŞLEYENİN].[TC KİMLİK NO], [KABAHATİ İŞLEYENİN].[DOĞUM TARİHİ], [KABAHATİ İŞLEYENİN].[UYGULANAN İDARİ YAPTIRIM], [TÜRÜ FİİLİ] & " RAPORU" AS SUCTURU
FROM [KABAHATİ İŞLEYENİN]
WHERE ((([KABAHATİ İŞLEYENİN].[TÜRÜ FİİLİ])=[Formlar]![RAPORLAR]![Açılan Kutu40]));
(02/02/2012, 23:23)e_force29 yazdı: [ -> ]süpersin hocam tamamdır. yalnız mesala herhangi biri boş bırakıldığında tüm verileri listelemesi mümkünmü? yoksa bu şekilde mi olması gerekiyor.

Sn.e_force29
Son durum hakkında geri dönüş yapmadınız.
Sorun çözüldüyse konu taşınsın.
Lütfen geri bildirimde bulunun.
Sayfalar: 1 2